باید این پیام به جامعه منتقل شود که در شرایط بحرانی هستیم

کرونا  / به گزارش رکنا، رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه امروز شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا به مانند فروردین ماه سال جاری شده و تعداد فوتی‌ها به سطح آن زمان رسیده است و لذا باید صدا و سیما و بخش‌های تبلیغی و آموزشی به مانند آن ایام عمل کنند تا از تردد شهروندان در سطح شهر هر چه بیشتر کاسته شود.

سید محمود میر لوحی افزود: بخشنامه استانداری تهران نشان داد که شرایط بحرانی است و لذا انتظار هست صدا و سیما به مانند فروردین ماه سال جاری عمل کند و در راستای کاهش تردد شهروندان اطلاع رسانی لازم و برنامه‌های آموزشی و تبلیغی را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر تعداد فوتی‌های به رقم فروردین ماه سال جاری رسیده و جای تاسف دارد که ما هنوز کرونا را باور نداریم و لذا با توجه به طغیان این ویروس باید همه دستگاه‌ها وارد مرحله هشدار شوند و دستگاه‌های تبلیغی و آموزشی مانند صدا و سیما عملکردی به مانند فروردین ماه سال جاری داشته باشند تا هر چه بیشتر از تردد شهروندان در سطح شهر کاسته شد. باید همه همت کنند تا این پیام به جامعه منتقل شود که در شرایط بحرانی هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 612842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟