آینده درخشان وزنه‌برداری زنان

زنان / به گزارش رکنا، «پوپک بسامی» اظهار داشت: در بحران کرونا روزی ۲ مرتبه یعنی ۴ ساعت در صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنم. اوایل از نظر امکانات و تجهیزات مشکل داشتیم اما همه توانم را گذاشتم تا این مشکلات را برطرف و مقداری از تجیهزات را فراهم کنم. همچنین تا زمان باز شدن باشگاه‌ها صفحه وزنه برداری را از استان تهران امانت گرفتم. تخته و امکانات دیگر را خودم تهیه کردم. الان امکانات تمرین خانگی فراهم است. آرزو می‌کنم هر چه زودتر، درمانی برای ویروس کرونا پیدا و این بیماری ریشه‌کن شود.

وی افزود: اگر مسابقاتی برگزار شود هنوز نمی‌دانم که فدراسیون چه برنامه‌ای دارد اما مطمینم که قبل از آن با رکوردگیری به ارزیابی وزنه برداران می پردازند تا ورزشکار واجد شرایط را به اردو دعوت کنند. همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم دوباره رکوردهای خوبی را ثبت کنم و وارد اردوی تیم ملی وزنه‌برداری شوم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری زنان عنوان کرد: در این مدت نمی‌توانم تمرینات صد درصدی خوبی داشته باشم. همچنین در این چند ماه ضمن برگزاری تمرینات بدن‌سازی، بیشتر روی انعطاف و حفظ آمادگی خود کار کردم.

وی با بیان اینکه آینده وزنه‌برداری زنان بسیار درخشان است، گفت: اگر ویروس کرونا نبود و مسابقات قهرمانی کشوری برگزار می‌شد اتفاقات خوبی می‌افتاد و خیلی‌ها از دیدن دختران وزنه‌برداری که به خوبی وزنه می‌زنند، شگفت زده می‌شدند. بسیاری از زنان در سراسر کشور با هیجان بالا و اشتیاق در رشته وزنه‌برداری تمرین می‌کنند.

بسامی یادآور شد: برای رسیدن به مدال آسیایی و جهانی هر چقدر هم خوب باشیم باید زمان معقول و منطقی بگذرد تا مدال‌آوری داشته باشیم اما این موضوع دور از دسترس نیست. در آینده نزدیک به آنچه که لایق زنان ایران است، می‌رسیم.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون وزنه‌برداری برنامه ریزی‌های لازم را برای توسعه وزنه‌برداری زنان انجام می‌دهد و امیدوارم هر چه زودتر شرایط اردوها فراهم شود و وزنه‌برداران سالم و سلامت در کنار هم تمرین کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟