تاکسی‌های هوایی تا چند ماه دیگر در آسمان ایران

تاکسی‌ / به گزارش رکنا، تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: گرچه برای راه‌اندازی تاکسی‌ هوایی در ایران موافقت‌نامه اصولی برای برخی شرکت‌های هواپیمایی متقاضی صادر شده اما هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

در گزارش ایسنا آمده است ، وی افزود: در هفته آینده در جلسه شورای عالی هواپیمایی جلسه‌ای با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار خواهد شد و با حضور اعضای دیگری از وزرات‌خانه‌ها و دستگاه‌های متولی در زمینه استفاده و راه‌اندازی تاکسی‌های هوایی در آسمان ایران تصمیم‌گیری خواهد شد تا بتوانیم این بخش از صنعت حمل‌ونقل هوایی را نیز فعال کنیم.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در صدد است تا تعدادی هواپیمای کوچک چهار تا ۱۰ نفره خود را طی ماه‌های آتی در مسیرهای کوتاهی که به دلیل کم بودن تقاضا پرواز هواپیما به آنجا صرفه ندارد، استفاده کنند که می‌تواند بسیار موثر باشد.

دهقانی زنگنه گفت: تاکسی‌های هوایی در مسیرهایی مانند تهران-سمنان، تهران-زنجان، تهران-اراک و غیره می‌تواند باعث رونق صنعت حمل و نقل هوایی شود و آثار مثبتی در این زمینه بر جای گذارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟