کلنگ زنی ۴۳ هزار واحد مسکونی از سال 98 تاکنون

مسکن / به گزارش رکنا، سید مرتضی بختیاری روز پنجشنبه دهم مهر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی افزود: بخش قابل توجهی از نیازمندان در این واحدها اسکان داده شده اند. مسکن در سبد حمایتی نیازمندان یکی از مهمترین و گران ترین اقلام هزینه ای است و در صورت عدم حمایت، قطعا نیازمندان صاحب مسکن نخواهند شد.

وی در خصوص اشتغال افزود: سال گذشته در استان مرکزی چهار هزار و ۲۷۳ مورد اشتغال با ۱۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار ایجاد شده که برای امسال نیز پنج هزار و ۲۰۰ مورد اشتغال با ۱۱۶ میلیارد تومان اعتبار ایجاد خواهد شد.

رئیس کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: طرح اشتغال برخی مددجویان کمیته امداد برای دریافت تسهیلات به تصویب رسیده، اما به سبب نداشتن ضامن با مشکل مواجه شده‌اند که درخواست شده کمک لازم به افرادی که واقعا توانایی معرفی ضامن ندارند انجام شود.

بختیاری بیان کرد: در روز جاری تفاهم نامه طرح اجرای۵۰۰ پنل خورشیدی بین رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار مرکزی نیز منعقد می شود که این پنل ها سبب ایجاد درآمد با ثبات برای روستاییان و انگیزه ماندگاری در روستا برای روستاییان می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟