موردی از ابتلای کادر درمان به کرونا در نهاوند نداشتیم/ تهیه تجهیزات باکیفیت برای مهار کرونا

کرونا / به گزارش رکنا، غلامرضا مسعودی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در نظام پزشکی نهاوند در مهار کرونا اظهار کرد: بهترین کار در کنترل این بیماری خرید و تزریق تجهیزات به مراکز درمانی بود.

وی با اشاره به مرگ یکی از همکارانش در استان دیگر به خاطر عدم وجود امکانات خوب در بیمارستان گفت: روز دوم فروردین، طی صحبت با همکارانم در نظام پزشکی و دعوت از فرماندار برای حمایت از تأمین امکانات به‌روز در بیمارستان در این موضوع وارد شدیم.

رئیس نظام پزشکی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه نماینده سابق مردم نهاوند در مجلس هم دعوت شد که تنها درخواست حمایت را داشتیم و نه پول خاطرنشان کرد: کمتر از یک ساعت از بین همکاران پزشک نهاوند بیش از ۳۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری و باعث شد بهترین اقلام حفاظتی سازمان نظام پزشکی را تهیه کنیم.

وی با تاکید به اینکه پول از همکاران بود و طرح و اجرا از نظام پزشکی گفت: خانم خیری هم از تهران به ما کمک می‌کرد و وسایلی که در همدان نبود را از آنجا فراهم می‌کرد که البته به دنبال اقلام باکیفیت بودیم.

مسعودی با بیان اینکه این امر باعث شد که به جرأت بگویم تا به امروز در نهاوند پرسنل فوتی از کرونا نداشته باشیم افزود: برخی از همکاران ما مبتلا به کرونا شدند اما بعد از ۲۵ روز یا یک ماه که آن هم به علت نبود وسایل حفاظتی در مراکز درمانی نبود بلکه به خاطر انتقال از اطرافیان بود.

وی با تاکید به اینکه آلودگی همکاران به بیماری کرونا در بیمارستان رخ نداد و تا امروز پای کار هستند عنوان کرد: هنوز هم اگر نیاز به کمک مالی و سایر مساعدت‌ها باشد همکارانم بلافاصله ورود می‌کنند.

رئیس نظام پزشکی شهرستان نهاوند ادامه داد: اوایل اکثر همکاران در شهرستان‌های مختلف برای حضور در مطب‌ها ترس داشتند اما ما پزشکان نهاوند را دعوت کردیم و گفتیم اگر کمبودی وجود دارد عنوان کنید تا فراهم شود.

وی با بیان اینکه از هزینه شخصی و پول پزشکان وسایلی را می‌خریدیم و طرح‌هایی را اجرایی می‌‌کردیم تا پزشکان به با دغدغه کمتری در مطب‌ها خدمات‌رسانی کنند گفت: هنوز نیز برخی از این طرح‌ها در حال اجراست.

مسعودی بیان کرد: به همکاران اطلاع داده‌ایم که از طریق سایت نظام پزشکی اقلام بهداشتی را به صورت ماهانه و با سهمیه تهیه کنند که قیمت آن حداقل یک پنجم هزینه آزاد است.

وی با اشاره به اینکه با کمبود الکل در نهاوند برای پزشکان مواجه بودیم که از طریق رایزنی با نظام پزشکی یکی از استان‌ها این مشکل برطرف شد گفت: سعی کرده‌ایم تجهیزات لازم در اختیار همکاران باشد تا بهتر خدمات‌دهی کنند.

رئیس سازمان نظام پزشکی نهاوند خاطرنشان کرد: همکاران نیز از طریق تلفن سازمان و بنده کمبودها را اطلاع می‌دهند تا در اسرع وقت فراهم شود و مشکلی نباشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟