جاده هراز و کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود

شهری / به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا قدمی بابیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در جاده‌های مازندران پرحجم و روان است، گفت: شبانه‌روز گذشته تردد خودروها در راه‌های ارتباطی استان علی‌رغم تمام هشدارهای کرونایی افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه در جاده‌های استان، گفت: جاده‌های کندوان و هراز در صورت نیاز روز جمعه ۱۱ مهرماه یک‌طرفه می‌شوند.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ مهرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ روز جمعه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک‌طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز فردا از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به کرج یک‌طرفه خواهد شد.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش‌شماره ۰۱۱ شبانه‌روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟