پرداخت ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به کسب و کارهای آسیب دیده در قزوین

کرونا / به گزارش رکنا، رضا گروسی از تمدید پرداخت تسهیلات کرونا در قزوین خبر داد و گفت: مهلت پرداخت تسهیلات به مشاغل و کسب و کارها و فعالان حوزه حمل ‌و نقل استان که از شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شده است .

وی افزود: از ابتدای شروع طرح تاکنون، ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از این بیماری در قزوین پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۲۱ هزار و ۳۹ پرونده با اشتغال ۲۹ هزار و ۵۷۶ نفر و درخواست ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های عامل معرفی شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: تا امروز بانک‌های سپه، ملی و ملت از نظر پرداخت‌ تسهیلات در جایگاه اول تا سوم قرار دارند و استان قزوین از این نظر رتبه ششم کشور را دارد.

گروسی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به ۱۴ رسته شغلی مصوب صورت می‌گیرد، گفت: تاکنون بیشترین میزان پرداختی به مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی و رسانه ای و شرکت حمل و نقل عمومی برون‌ شهری و درون شهری صورت گرفته و در سایر بخش‌ها از قبیل کشاورزی نیز پرداخت تسهیلات انجام شده است.

وی اضافه کرد: سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir برای ثبت نام مشاغل آسیب دیده از کرونا فعال است و متقاضیان می‌توانند به این سایت مراجعه کرده و درخواست خود را تکمیل کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟