ابتلای تعدادی از معلمان و فوت یک نفر بر اثر کرونا در گچساران

کرونا / به گزارش رکنا، ایوب مقیمی  اظهار داشت: طبق اظهارات خود معلمان شهرستان گچساران تاکنون 4 تا 5 مورد ابتلا به بیماری کرونا داشته‌ایم البته شاید تعداد بیشتر از این هم باشد و قبل از بازگشایی مدارس نیز یک نفر از آنها متاسفانه فوت کرد.

وی ادامه داد: مدارس شهرستان گچساران هم اکنون زیر 10 درصد دانش آموز دارند و بیشتر از طریق فضای مجازی مشغول به آموزش هستند. اوایل بازگشایی مدارس حضور دانش آموزان 15 درصد بود که این حضور کاهش یافت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران افزود: در اغلب روستاها به دلیل وضعیت مالی و سطح پایین درآمد خانواده ها، دانش آموزان نمی توانند از گوشی هوشمند برای استفاده از آموزش مجازی استفاده کنند و به همین دلیل ناگزیرند در این شرایط کرونایی در کلاس‌های حضوری شرکت کنند. تمامی معلمان ما در سطح شهرستان در مدارس برای آموزش حضوری دانش آموزان حضور دارند و با رعایت موارد بهداشتی کار آموزش را انجام می دهند.

مقیمی گفت: تاکنون نسبت به ابتلای دانش آموزان در شهرستان گچساران به بیماری کرونا موردی به ما اعلام نشده و اگر هم دانش آموزی مبتلا شده باشد به واسطه مدرسه نبوده و در خارج از محیط مدرسه بوده است.

 

کدخبر: 611024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟