قیمت کدام ماهی‌ها زیر 20 هزار تومان است؟

بازار / به گزارش رکنا، مهدی یوسف‌خانی در خصوص تغییرات قیمت مرغ در هفته جاری بیان کرد: قیمت مرغ در ابتدای هفته جاری نسبت به هفته گذشته با کاهش 200 تومانی روبرو شد و به کیلویی 6800 تومان رسید و این درحالی است که قیمت آن در اواسط هفته با افزایش 100 تومانی به کیلویی 7050 تومان رسید.

وی در ادامه گفت: به طور کلی قیمت هر کیلو مرغ در رنج قیمتی 6800 تا 7200 تومان قرار دارد که این محدوده قیمتی در بازار برای مصرف کننده و خریدار مناسب بوده و در این حال قیمت هر کیلو مرغ زنده به 4700 تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به کاهش قیمت تخم‌مرغ در ماه اخیر تصریح کرد: صادرات تخم‌مرغ در ماه اخیر کاهش داشته و این امر موجب شده تا قیمت این محصول کاهش یافته و به کیلویی 4750 و شانه دو کیلویی به 9500 تومان رسیده است.

یوسف‌خانی در توضیح اتمام بیماری آنفولانزای مرغی اظهار کرد: این بیماری تنها مربوط به مرغ‌ها بوده و هیچ خطری برای مصرف کننده نداشته و خوشبختانه به طور کامل بیماری و بازار مرغ کنترل شده است.

وی در توضیح قیمت ماهی بیان کرد: قیمت انواع ماهی نسبت به یک ماه گذشته 20 درصد گران شده است و علت آن شروع فصل سرما و افزایش تقاضا برای این محصول در بازار است که شب یلدا نیز یکی از علت‌های افزایش قیمت ماهی در بازار بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در این‌باره ادامه داد: گران‌ترین ماهی‌های بازار، ماهی سفید با قیمت کیلویی 59000 تومان و ماهی کفال با قیمت کیلویی 48000 تومان است که علت این افزایش قمیت به علت کمبود عرضه و تقاضا در بازار است . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟