خسارت ۵۵ میلیارد تومانی کرونا به گردشگری ایلام

کرونا / به گزارش رکنا، عبدالمالک شنبه زاده اظهار کرد: کرونا به بخش های مختلف گردشگری خسارت های زیادی وارد کرده که مجموع این خسارت های بیش از ۵۵ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: این خسارت به بخش های مختلف گردشگری اعم از بوم گردی ها، هتل ها، تاسیسات گردشگری، مجتمع های گردشگری و...بوده که علاوه بر خسارت های اقتصادی باعث بیکار شدن تعداد زیادی از افراد شاغل در این طرح ها شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام عنوان کرد: برای جبران خسارت های کرونا، برنامه های و اقداماتی که از سوی میراث فرهنگی استان گرفته، معرفی افراد واجد شرایط برای تسهیلات کرونا بوده است.

شنبه زاده بیان کرد: تاکنون ۶۴۴ نفر افراد بیکار شده تأسیسات گردشگری ناشی از شیوع بیماری کرونا برای دریافت تسهیلات در سامانه وزارت تعاون ،کار و امور اجتماعی معرفی شده است.

وی با بیان اینکه در طول یکسال گذشته تعداد ۵۶ پروانه بهره برداری برای تأسیسات گردشگری در استان مجوز صادر شده است، گفت: در یک سال گذشته ۲۴ هزار گردشگر داخلی و چهار هزار و ۴۷۳ نفر نیز گردشگر خارجی در مراکز گردشگری استان اقامت داشته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 609957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟