بوی کرونا در دفاتر بیمه‌ای کهگیلویه و بویراحمد به مشام می‌رسد!

کرونا / به گزارش رکنا، محمد مهدی بانشی در نشست ستاد مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار اظهار کرد: هفته بسیار خوبی را بابت همکاری مردم و ادارات و دستگاه‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی سپری کردیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: رعایت پروتکل‌ها در استان به 88 درصد رسیده و بر خلاف کشور که روند کاهشی داشته روند خوبی را سپری کرده‌ایم.

وی گفت: پلیس به اضافه 10 که وضعیت خوب نبود رشد 12 درصدی داشتیم و دفاتر پیشخوان هم به 77.5 درصد رسیده است در اماکن متبرکه 91.2 درصد رعایت می‌شود و در پایانه‌های درون و برون شهری هم هر چند هنوز وضعیت رضایت‌بخش نیست اما افزایش درصدها را داشته‌ایم مراکز اقامتی ما به 91 درصد رسیده و داروخانه‌ها 72.2 درصد و مطب‌ها هم با رشد 15 درصدی به 88.3 درصد رعایت پروتکل‌ها رسیده‌ایم که در کشور جز نقاط ضعف به شمار می‌روند.

بانشی گفت: در آرامستان‌ها 71.6 و در مراکز بیمه از 80 درصد با افت بسیار زیادی به 59 درصد رسیده‌ام در پاساژها افزایش 11 درصدی رعایت دستورات بهداشتی را داشته‌ایم هر چند هنوز پایین هستیم و از 45 به 54.5 درصد رسیده‌ایم.

وی به بازدید از 671 مدرسه اشاره کرد که میانگین رعایت 61.4 درصدی را نشان می‌دهد و در بعضی آیتم‌ها که رعایت نشده حتی به یک ریال هزینه نیاز نبوده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 609706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟