اهدای ۲ هزار تبلت به دانش آموزان بی بضاعت / در فارس

دانش آموزان / به گزارش رکنا، مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: با همت خیران هزینه خرید ۲ هزار تبلت فراهم و سفارش خرید ثبت شده است که تا پایان ماه به دست دانش آموزران تحت پوشش این نهاد رسانده می‌شود.

محمد بذرافشان با بیان این که خیران فارس به خوبی دست یاری نیازمندان را می‌فشارند افزود: دیروز با کمک یک خیر فارسی مقیم تهران و با حضور نماینده او، ۵۰ تبلت به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان تحت پوشش کمیته داده شد و این خیر مبلغ ۷۵ میلیون تومان برای خرید تعدادی تبلت دیگر را به یک منطقه کمیته امداد شیراز اهدا کرد.

وی گفت: در تلاشیم با کمک خیران تبلت مورد نیاز حدود ۵ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد فراهم و در کمترین زمان به دست آن‌ها رسانده شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان این که با هم دلی در فارس و اعتماد خیران، شرایط بهتر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و کد دستوری #۱*۰۷۱*۸۸۷۷* برای کمک‌های نقدی خیران فارس در نظر گرفته شده است.

بذرافشان گفت: کمک به دانش آموزان نیازمند که تحت پوشش این کمیته امداد نیستند، در اولویت بعدی این نهاد قرار دارد تا همه دانش آموزان بتوانند از آموزش مطلوب بدون دغدغه بهره‌مند شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 608547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟