از نبود بیمارستان دولتی تا کمبود کلانتری درمنطقه ۸ تهران

پایتخت / به گزارش رکنا، محسن حدادیان امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران در ابتدای سخنان خود با اشاره به وضعیت شورایاران بااشاره به رای دیوان عدالت اداری در مورد شورایاری گفت: متاسفانه شاهدیم که برخی مدیران شهرداری هر روز در راستای به انزوا کشیدن شورایاری در تلاشند و هر روز یک دستورالعمل و بخشنامه صادر می‌کنند .

وی با بیان اینکه بعد از گذشت سه سال هنوز برخی از اعضای شورای شهر نیز  از شورایاران دفاع قاطعانه نمی کنند، گفت: آیا وقت آن  نشده  که همه با هم یک دل و یک صدا از شورایاران حمایت کنید.

حدادیان با اشاره به مشکلات منطقه ۸ تهران ، نبود کلانتری را بزرگترین مشکل این منطقه دانست افزود: در منطقه ۸ تنها دو کلانتری وجود دارد که این کلانتری ها نیز به دلیل حجم بالای کارهایشان، عملا نمیتوانند به همه جرایم رسیدگی کنند و لازم است مدیریت شهری برای ایجاد حداقل یک کلانتری دیگر اقدام کنند.

رابط شورایاری منطقه ۸ با اشاره به وجود ۱۴۴ هکتار بافت فرسوده در این منطقه، گفت: متاسفانه عمده بافت فرسوده، ریزدانه هستند و تمایل خانوارها برای نوسازی و تجمیع کم است و نیازمند نگاه ویژه هستیم.

حدادیان افزود: متاسفانه در پهنه شرق تهران، بیمارستان دولتی نداریم و این درحالی است که در ناحیه ۲ منطقه زمین ۸۰۰۰ متری متعلق به وزارت بهداشت وجود دارد که می توان با رایزنی با وزارتخانه مربوطه، یک بیمارستان ایجاد کرد.  رابط شورایاری منطقه ۸ تهران همچنین گفت که مردم منطقه از کمبود فضای سبز رنج می برند.

 

کدخبر: 608303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟