دکتر ملک حسینی موفق به دریافت جایزه 2020 انجمن جهانی پیوند اعضا شد

پیوند / به گزارش رکنا، دکتر رضا ملک زاده اظهار داشت: وقتی بنده رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بودم وی برای تاسیس بخش پیوند کبد در بیمارستان نمازی فعالیت می کرد و با حمایت جزیی، تیم پنج نفره ای از جمله دکتر ملک حسینی برای دوره های پیوند کبد به مدت سه ماه به یکی از مراکز بزرگ و پیشرفته در آمریکا اعزام شدند و کاری که وی تا کنون در کشور انجام داده، بسیار بزرگ و ارزشمند بوده است.

وی افزود: تلاش های دکتر ملک حسینی برای همه به ویژه جوانان کشور می تواند آموزنده باشد چراکه در سخت ترین شرایط تحریم و مشکلات در یک عمل جراحی که یکی از سخت ترین اعمال جراحی در رشته پزشکی است، می توانیم کاری کنیم که در دنیا، حرفی برای گفتن داشته باشیم.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت یادآور شد: جایزه ای که از سوی انجمن جهانی پیوند اعضا به دکتر ملک حسینی اهدا شده، بسیار ارزشمند، مهم و نفیس است و توانسته از بین پزشکان برتر جهان، به این عنوان با ارزش دست پیدا کند و این یک درس برای همه جوانان و پزشکان است و می تواند الگویی برای جامعه علمی و پزشکی کشور باشد و این جایزه افتخاری برای شیراز و ایران است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟