ساماندهی معلمان برای دوره بنیادین آنلاین در خراسان رضوی

آموزش و پرورش / به گزارش رکنا، به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، علی شمشادی ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید، از فراهم کردن تمهیدات لازم برای رعایت دقیق دستور العمل های بهداشتی و تامین موارد ضدعفونی با مشارکت برخی از شرکت های واقع در شهرک صنعتی شهرستان چناران خبر داد و گفت: در سال تحصیلی گذشته 19 هزار و 579 دانش آموز در مدارس سطح شهرستان مشغول تحصیل بوده اند و پیش بینی می کنیم این رقم در سال تحصیلی جدید به 20 هزار 500 دانش آموز برسد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چناران با اشاره به فعالیت های کم نظیر عمرانی آموزش و پرورش این شهرستان طی دو سال اخیر اظهار داشت: 40 کلاس درس در قالب هشت پروژه و با اعتبار 73 میلیارد ریال در دست احداث می باشد که از این تعداد 20 کلاس درس در قالب چهار پروژه و با اعتبار 35 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

شمشادی کمبود سرانه بهداشتی مدارس و کمبود فضای آموزشی را از جمله چالش های پیش رو آموزش و پرورش این شهرستان دانست و تصریح کرد: 13 مدرسه نیازمند بهسازی سقف و پشت بام و۱۱ مدرسه شهرستان نیز نیاز به احداث دیوار و تعمیرات سرویس های بهداشتی دارند همچنین در حوزه عمرانی فرسودگی یا عمر بیش از ۳۰ سال فضاهای آموزشی و وجود ۲۲ کد واحد آموزشی دو نوبته در سطح شهر از جمله چالش های پیش روی است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 607845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟