تعلل در رسیدگی به پرونده باغات فساد زاست

باغات/ به گزارش رکنا، زهرا صدراعظم نوری،رییس کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در جریان بررسی کلیات دو فوریتی تقویم کاری نیمه دوم سال شورای شهر پیشنهاد داد که در سه شنبه‌های یک هفته درمیانی که جلسات شورای شهر برگزار نمی‌شود، صحن علنی تشکیل جلسه داده و صرفا به موضوع باغات پرداخته شود.

او ضمن توضیح علت پیشنهاد خود گفت: پرونده باغات در کمیسیون‌های تخصصی به‌روزرسانی شده اما متاسفانه به دلیل حجم دستورات مورد بررسی، هفته‌ها و حتی ماه‌ها در صف رسیدگی در صحن علنی می‌ماند.

نماینده شورای شهر تهران در کمیسیون ماده 7 قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر تهران تاکید کرد: بعضا اعضا روزهای سه‌شنبه به شورا می‌آیند و فرقی نمی‌کند که این افراد در دفتر کارشان باشند یا در صحن علنی و از آنجایی که تعلل این پرونده‌ها موجب فساد و رانت می‌شود پیشنهاد می‌شود که در روزهای سه‌شنبه که قرار نیست جلسه برگزار شود، جلسه مختص رسیدگی به پرونده باغات تشکیل شود.

در نهایت اعضای شورای شهر تهران به این پیشنهاد رای مثبت دادند و مقرر شد سه شنبه‌های یک در میان پرونده باغات در یک جلسه اختصاصی مورد بررسی قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟