حمایت شورای شهری‌ها از ساخت و ساز هتل در محدوده تهران

هتلداران / به گزارش رکنا، حسن خلیل‌آبادی در صحن امروز شورای شهر درباره طرح ساماندهی و توسعه گردشگری در شهر تهران، گفت: پایتخت یکی از اصلی‌ترین دروازه‌های ورود به کشور است و می‌تواند مقصد گردشگری برای بسیاری از افراد در جهان باشد.

وی افزود: اگر برخی از هتلداران حمایت نشود توجیه اقتصادی برای پروژه‌ها نخواهند داشت، از این جهت تمامی شرکت‌های ساخت و ساز هتل‌ها و مدیران مراکز گردشگری به شورای شهر نامه زده‌اند تا این موضوع مدنظر قرار گیرد و بتوان از آنها حمایت کرد.

خلیل‌آبادی گفت: وضعیت حوزه گردشگری در حال حاضر بحرانی است و در صورتی که ساماندهی و توسعه تأسیسات گردشگری به تصویب برسد، می‌توان از فعالان و مدیران مرتبط با گردشگری حمایت کرد. همچنین با این طرح، افرادی که قصد تأسیس هتل در محدوده تهران را دارند، برایشان مقرون به صرفه خواهد بود.

سرانجام پس از بحث و گفت‌وگو میان اعضای شورای شهر، طرح الحاق عنوان عوارض افزایش ارزش قانونی ناشی از اجرای طرح‌های توسعه‌ای شهری مصوبه ساماندهی و توسعه تأسیسات گردشگری در شهر تهران به تصویب رسید و حمایت لازم مدیریت شهری از فعالان گردشگری انجام می‌گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 607664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟