فرصت برابر جذب نیرو در شهرداری تهران برای همه شهروندان

شهرداری / مظاهریان گفت: همچنین این افراد عهده‌دار پیگیری و نظارت کمی و کیفی بر اجرای تصمیمات مدیر مربوطه، تبیین تصمیمات تخصصی مقام مافوق برای واحدهای ذی‌ربط هستند.

مبنای جذب شایسته گزینی و استعدادیابی است

به گزارش رکنا و به گفته مظاهریان، این طرح بر مبنای اصل شایسته گزینی و استعدادیابی در توسعه منابع انسانی موجود گام برمی‌دارد و درواقع ایجاد فرصت برابر برای ارتقای جایگاه کارکنان توانمند، مستعد و کارآمد در سطوح مدیریتی سازمان برای بهبود هرچه بهتر عملکرد سازمانی و درنهایت رضایت بهتر و بیشتر کارکنان و شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است.

وی با اشاره به ایجاد فرصت برابر برای همه داوطلبان در اجرای این طرح، گفت: بر اساس فراخوان عمومی اعلام‌شده، تمامی مخاطبان واجد شرایط بر مبنای احراز شرایط و توانمندی‌های خود می‌توانند در فضایی برابر به رقابتی سالم بپردازند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه روش فراخوان عمومی و جذب نیرو بر این مبنا به اواخر دهه شصت بازمی‌گردد و پس‌ از آن در شهرداری انجام‌نشده است، افزود: این طرح یکی از افتخارات بزرگ این دوره مدیریت شهری و در راستای به‌کارگیری نیروهای توانمند و مستعد، محسوب خواهد شد.

وی، با اعلام اجرای آزمون کتبی این طرح توسط شرکت تعاونی سازمان سنجش گفت: این سازمان متولی اصلی برگزاری، آزمون‌های بزرگ و سراسری ورودی دانشگاه‌ها و تحصیلات تکمیلی است که با تعداد شرکت‌کننده بسیار بیشتری برگزار می‌شوند و در همین رابطه پیش‌بینی‌های لازم برای رعایت ملاحظات و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین اخذ مجوزهای لازم از ستاد مقابله با کرونا توسط برگزارکننده انجام‌شده و نگرانی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران خاطرنشان ساخت: این طرح فرصتی را برای کارمندان فعلی شهرداری که فکر می‌کنند به هر دلیلی موفق نشده‌اند در جایگاه شغلی مناسب قرار گیرند، خواهد داد و باعث ترقی و رشد کارکنان توانمند و مستعد خواهد شد تا از تمامی ظرفیت همکاران در شهرداری استفاده شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟