کمک ۴۹ میلیارد تومانی گیلانی ها به آسیب‌دیدگان کرونا

گیلان / سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در نشست با مسئولان بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان در رشت اظهار داشت: اقدامات بسیج سازندگی در راستای حفظ انقلاب است و این انقلاب نیز با توجه به فرموده امام(ره)، متعلق به ملت ایران است.

به گزارش رکنا، فرمانده سپاه قدس استان گیلان ایستادگی و مقاومت ملت ایران را عامل اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: پیشرفت و آبادانی از جمله اهداف انقلاب اسلامی است؛ آبادانی که شایسته ملت ایران باشد اما شیوه حکومت طاغوت قبل از انقلاب به‌گونه‌ای بود که بسیاری از مناطق ایران آباد نشد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اقدامات دشمنان انقلاب از سال 57 تا امروز علیه این ملت خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین هدف انقلاب اسلامی در واقع احیای دیدگاه‌های اسلامی نسبت به زندگی است اما تفکر لیبرالی موجب عقب‌ماندگی‌ها در برخی حوزه‌ها در سطح کشور شده است.

مردم گیلان ظرف 50 روز بیش از 49 میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند

وی همبستگی مردم برای مقابله با کرونا را یکی از نمونه‌های تفکر اسلامی دانست که به برکت انقلاب در جامعه شکل گرفت و گفت: هر جا که از ظرفیت‌های مردمی برای رفع مشکلات استفاده شد، موفقیت‌هایی به دست آمد و مردم گیلان ظرف 50 روز بیش از 49 میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان جمع‌آوری کمک‌های مردمی مذکور را از دستاوردهای بسیج در راستای مقابله با آسیب‌های کرونا در استان دانست و بیان کرد: بسیجیان در خط مقابله با کرونا تلاش‌های شایسته‌ای داشتند و به بیماران نیز خدمات‌رسانی کردند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اثرات اقدامات جهادی بسیجیان در جبهه مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: اقدامات جهادی بسیجیان سبب شد تا در حوزه مقابله با کرونا و همچنین کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع این بیماری به نتایج درخشانی برسیم‌.

غربالگری بیش از 2 میلیون نفر ظرف مدت 4 روز در گیلان

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به غربالگری بیش از 2 میلیون نفر ظرف مدت 4 روز در گیلان تصریح کرد: غربالگری این افراد در استان یکی دیگر از دستاوردهای بسیج در ایام شیوع کرونا بوده است.

سردار عبدالله‌پور به ضرورت تدوین اطلس جغرافیایی محرومیت‌های سطح استان گیلان توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان اشاره کرد و بیان داشت: بسیج همواره پتانسیل و توانایی محرومیت‌زدایی گسترده در سطح کشور را دارد.

وی اشتغال را یکی از اصلی‌ترین مشکلات جامعه عنوان کرد و افزود: از بسیج سازندگی انتظار داریم که برای رفع مشکلات اشتغال و بیکاری تلاش کند و رفع کمبودهای حوزه آب و کشاورزی در گیلان را نیز در دستور کار قرار دهد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر لزوم اصلاح برخی ساختارهای اداری در کشور خاطرنشان کرد: از مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود که با تصویب قوانین مناسب در مسیر تحقق اصلاح برخی ساختارهای اداری گام بردارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟