امسال اعزامی برای مراسم اربعین به کشور عراق نداریم

اربعین / حسین نیک‌روش، مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به منتفی شدن پیاده روی اربعین ۱۳۹۹، گفت : دولت عراق با توجه به شیوع بیماری کرونا و پیامد‌های احتمالی آن اخیرا اعلام کرده که امسال زائرین خارجی را پذیرش ندارد، بنابراین امسال هیچ اعزامی برای پیاده روی اربعین از کشور و به تبع از استان کرمانشاه به عراق نداریم.

به گزارش رکنا، او با اشاره به احتمال فعالیت برخی تور‌های غیرمجاز و غیرقانونی در این ایام، گفت : به مردم توصیه می‌کنیم فریب تبلیغات چنین تور‌ها و گروه‌های غیرمجازی را نخورند، چراکه به هیچ عنوان امکان اعزام زائر به عراق وجود ندارد.

اعزام زائر به کشور عراق هم از راه زمینی و هم راه هوایی منتفی شده

او با تاکید براینکه اعزام زائر به کشور عراق هم از راه زمینی و هم راه هوایی منتفی شده، افزود: درحال حاضر به واسطه شیوع بیماری کرونا پرواز‌های محدودی به کشور عراق انجام می‌گیرد که آن هم تنها برای اتباع عراقی، افراد مشغول به تحصیل و یا افرادی که دارای ویزای کار در عراق باشند، خواهد بود.

نیک روش به تاثیرات منفی شیوع بیماری کرونا بر فعالیت دفاتر حج و زیارت استان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: از زمانی که این بیماری شیوع پیدا کرده حدود نیمی از دفاتر حج وزیارت استان به حالت نیمه تعطیل درآمده‌اند و فعالیت چندانی ندارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟