چرا مقام معظم رهبری 13 سال از عناوین اقتصادی برای نام گذاری استفاده کرده اند؟

دانشگاه / به گزارش رکنا، عاملی در این نشست که در سالن شهدای جهاد علمی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، گفت: این به حساب آوردن دیگران، حداقل ارتباط و تماس اما در سطحی دیگر تأمین نیازها مطرح است. افراد چون در قرنطینه و به نوعی در انزوای اجتماعی هستند، نیازمند توجه بیشتر هستند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به حرکت دانشگاه علامه طباطبایی در تماس تلفنی با ۱۲ هزار دانشجوی خود، افزود:  به حساب آمدن یک احساس واقعی است که در زندگی اجتماعی جدید اهمیت بیشتری پیدا کرده است. افراد نیاز دارند تا دیگران به آنها توجه کند.

تفاوت مدیریت آموزشی در شرایط اضطرار

وی با اشاره به خصوصیت دنیاگیری کرونا، و فراگیری این بیماری، تصریح کرد: در شرایطی از کار و تلاش در محیط علمی صحبت می‌کنیم که مردم، دانشجویان و دانشگاهیان احساس خطر می‌کنند. در شرایط اضطرار، مدیریت آموزشی با شرایط غیراضطرار تفاوت جوهری پیدا می‌کند؛ باید به این تفاوت‌ها توجه کرد.

چرا مقام معظم رهبری عناوین 13 سال را اقتصادی اعلام می‌کنند؟

وی به شرایط خاص کرونایی در جهان به خصوص وضعیت اقتصادی مردم، اشاره کرد و افزود: افراد از یک سطح درآمدی و اقتصادی مساوی برخوردار نیستند. مسأله اقتصادی مهم است. اینکه ۱۳ سال است مقام معظم رهبری عناوین سال را اقتصادی اعلام می‌کنند به این جهت است که زندگی اقتصادی مردم در یک سطح متوسط و محترمی تأمین شود و تا این تأمین نباشد، سایر اقدامات نمی‌تواند مؤثر واقع شود. از این منظر توجه به شرایط اقتصادی مهم است. باید شرایط فرهنگی متداول را کمی تغییر دهیم. بنابراین توجه به دیگران به خصوص جامعه دانشجویی ما بسیار اهمیت دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟