توافق برای تعیین تکلیف اسناد پیچیده

اوقاف / تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و سازمان اوقاف و امور خیریه به استان ها ابلاغ شد. لذا کلیه حوزه‌های صف و ستادی باید متناسب با ماموریت‌های تکلیف محور و توسعه گرای مندرج در تفاهم نامه، ضمن احصای تعهدات، برنامه ریزی مدونی را برای تحقق موفقیت آمیز تفاهم نامه ارائه دهند.

به گزارش رکنا، در این ابلاغیه با هدف هم‌افزایی بیشتر، مسئولیت هر یک از حوزه‌های ستادی در تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه تعیین و به تفکیک برای هماهنگی بیشتر به استان‌ها ابلاغ و از حوزه‌های مختلف خواسته شده ضمن برنامه ریزی و تسلط بر گزاره‌های تعهد آفرین و همچنین آسیب شناسی از چرخه همکاری، گزارشی از پیشرفت اجرای تفاهم نامه به دو معاونت حقوقی و امور مجلس و پرورشی و فرهنگی ارسال نمایند.

بر اساس این بخشنامه؛ ظرفیت آفرینی برای آموزش و پرورش، در راستای تحقق بازآفرینی و بهسازی املاک بار تعلیم و تربیت دانش آموزان، تعیین تکلیف اسناد پیچیده، برون رفت از بازدارنده‌ها از بهره‌مندی از املاک، تقویت و توسعه فضاهای آموزشی، تقویت فرایض دینی، رویکرد فناورانه و دوجانبه همکاری و موضوعات مرتبط با ساز و کارهای سازمانی مدون، انتظاری است که از استان‌ها در خصوص تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش با سازمان اوقاف و امور خیریه وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟