توسعه تعاونی ها راهگشای مبارزه با تحریم ها است

تعاونی / غلامرضا پناه در آیین بهره برداری از شرکت تعاونی محافظ‌ سازان آرش در شهرستان رزن استان همدان با بیان این مطلب تصریح کرد: تشکیل تعاونی ها اقتصاد کشور را متحول کرده است لذا ضمن کمک به شبکه سازی تعاونی ها، باید شرایط برای تثبیت اشتغال فراهم شود.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به این که برای آبادانی و ساماندهی وضعیت اقتصادی جامعه، باید توسعه شرکت‌های تعاونی در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: شرکت تعاونی هایی که در استان همدان افتتاح می شود، نمونه فعالیت هایی است که در شرایط سخت تحریم شکل می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در این شرکت‌ها، مهندسان و دانش آموختگان دانشگاهی با افکار، اندیشه ها و تخصص های مختلف کنار هم قرار گرفته اند و سرمایه گذاری بزرگی را به وجود می‌آورند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فرهنگ تعاونی را می توان با دانش فنی و کیفیت بالاتر مجموعه ای به سرانجام رساند و چالش های پیش رو را حل کرد.

بانک توسعه تعاون ۷۰ درصد تسهیلات را به تعاونی ها می دهد

پناه با اشاره به فعالیت بانک توسعه تعاون و اعطای تسهیلات به تعاونگران اظهار کرد: بانک توسعه تعاون ۷۰ درصد تسهیلات را به تعاونی ها می دهد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس فضا و جغرافیای کسب و کار باید از تعاونی ها حمایت شود، ادامه داد: در استانها شورای هماهنگی تعاون می تواند نقش تامین سرمایه اجتماعی را ایفا کند تا برنامه های این حوزه به صورت جامع دنبال شود.

همزمان با هفته تعاون ۱۴ طرح با ۲۳۵ فرصت شغلی در استان همدان بهره برداری شدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602951 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟