ارائه گزارش برنامه‌های هفته دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران

ایثارگران / سعید اوحدی روز دوشنبه ۱۷ شهریور در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور، گفت: هفدهم شهریورماه یادآور جنایتی بزرگ و تاریخی است که طی آن عده کثیری از هموطنان ما به شهادت رسیدند، اما خون پاک همان عزیزان عامل مهمی برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

به گزارش رکنا، معاون رییس جمهور با تأکید بر اهمیت نوآوری در برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: امام سجاد (ع) در حدیثی می‌فرمایند «اللَّهُمَّ وَفِّرْ بِلُطْفِکَ نِیَّتِی، وَ صَحِّحْ بِمَا عِنْدَکَ یَقِینِی» یعنی خدایا به لطفت نیّتم را کامل و فراوان بگردان و به سبب آن چه نزد توست یقینم را تصحیح کن. مصداق امروز این حدیث همین موضوع تحول و اصلاح در امور است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: نگاه تحول‌گرا لازمه بهبود شرایط کاری و خدمات‌رسانی به ایثارگران است و ادامه دادن مسیر فعالیت‌ها بدون هیچ تغییری منجر به بروز مشکلات در سازمان می‌شود. گستره و تنوع خدمات در بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه هدف بسیار گسترده این مجموعه نیازمند برنامه‌ریزی‌های جدی و به روز است تا از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

در این جلسه همچنین معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به بیان نکاتی در خصوص آسایشگاه‌های جانبازان در تهران و استان‌ها پرداختند و گزارش برنامه‌های اجرایی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس توسط معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟