دکتر محسن نظری به سمت رئیس پارک علم و فناوری سمنان منصوب شد

پارک علم و فناوری / به گزارش رکنا، در حکم انتصاب خطاب به دکتر نظری آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم برای مدت ۴ سال به سمت رئیس پارک علم و فناوری سمنان منصوب می‌شوید.

امید است با تعامل مؤثر با مدیران اجرایی استان، شرایط لازم برای توسعه پارک و ظرفیت‌سازی برای رشد شرکت‌ها و مؤسسات فراهم شود. انتظار می‌رود ایجاد روابط مؤثر و هدفمند با دانشگاه‌های استان و همراهی و همکاری با نقش آفرینان زیست بوم نوآوری و کارآفرینی منطقه، زمینه‌ساز بهره‌گیری بیشتر کارآفرینان و دانشگاهیان از ظرفیت‌های فراهم شده در پارک، ارتقای کمی و کیفی خدمات و حمایت‌های مورد نیاز توسعه کسب و کار مؤسسات مستقر در پارک، ارتقای توانمندی‌ها و توسعه کیفی مؤسسات شده و مورد اهتمام جدی جناب‌عالی در پارک علم و فناوری سمنان قرار گیرد.

انشاالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی، مأموریت‌ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمائید.

دکتر نظری، دارای دکتری تخصصی مهندسی مکانیک، تبدیل انرژی و عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شاهرود است.

وی چاپ بیش از ۱۰۰ مقاله ISI و علمی پژوهشی در مجلات معتبر بین المللی و ملی، پژوهشگر برتر دانشگاه صنعتی شاهرود در سال‌های ۹۱ تا ۹۶، پژوهشگر و فناور برتر استان سمنان در سال ۹۵، استاد نمونه آموزشی در سال‌های ۹۳ و ۹۴ و عضو دانش‌آموختگان برتر آموزشی، پژوهشی و فناوری بنیاد نخبگان کشوری را در کارنامه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود دارد.

از سوابق اجرایی دکتر نظری می‌توان به مدیر امور بین‌الملل دانشگاه صنعتی شاهرود به مدت ۲ سال، مشاور رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود و مدیر روابط عمومی دانشگاه به مدت ۲ سال، مدیر پژوهشکده دانشجویی و عضو شورای پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود، مدیر فنی مجتمع فولاد شاهرود به مدت ۲ سال، مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان تولیدی سطح ۱ علم گستران صنعت ارتا از سال ۱۳۹۳ تاکنون، طراح و سازنده آب شیرین کن‌های حرارتی در شرکت دانش بنیان علم گستران صنعت ارتا از سال ۹۷ تاکنون، عضو هیئت تحریریه مجله علمی و پژوهشی مهندسی مکانیک ایران، عضو کمیته فناوری و کار آفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود، عضو کارگروه آب‌های نامتعارف وزارت جهاد کشاورزی و مدیر گروه تبدیل انرژی و عضو شورای پژوهشی / تحصیلات تکمیلی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی شاهرود به مدت ۴ سال، اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر سید محمد اسماعیل جلالی، رئیس سابق پارک علم و فناوری سمنان در زمان تصدی مسئولیت این پارک قدردانی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟