زنگ مدرسه تلویزیونی ایران همزمان با بازگشایی مدارس نواخته شد

به گزارش رکنا ، همزمان با بازگشایی مدارس در روز 15 شهریور که با حضور رئیس‌جمهور و وزیر آموزش‌وپرورش در مدرسه نوجوانان منطقه 4 برگزار شد، ظهر امروز زنگ مدرسه تلویزیونی ایران با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان صداوسیما نواخته شد.

وزیر آموزش‌وپرورش در این آیین با اشاره به اینکه جامعه آن‌گونه عمل می‌کند که آموخته است، از دانش آموزان ایرانی خواست تا با تعمیق یادگیری‌های خود به توسعه و پیشرفت کشور خود کمک کنند.

شایان‌ذکر است، به دلیل شیوع ویروس کرونا و هم‌زمان با تعطیلی مدارس در راستای استمرار فعالیت‌های آموزشی دانش آموزان، مدرسه تلویزیونی ایران با پوشش بالای 97 درصدی تشکیل شد و دانش آموزان در شرایط قرنطینه توانستند تا آموزش‌های خود را از طریق تلویزیون پیگیری کنند. همچنین به گفته وزیر آموزش‌وپرورش مقررشده تا روزانه 22 ساعت مدرسه تلویزیونی ایران برنامه‌های آموزش تلویزیونی را برای دانش آموزان پخش کند. شبکه آموزش، شبکه چهار، شبکه قرآن، افق و شبکه دو؛ به‌طور هم‌زمان آموزش‌های تلویزیونی را پخش خواهند کرد و همچنین این برنامه‌ها در سامانه تلوبیون قرار خواهد گرفت و دانش آموزان در هرزمانی که امکان داشتند با رفتن به این سایت می‌توانند این برنامه‌ها را مشاهده کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 602078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟