بازگشایی حضوری مدارس در خوزستان منتفی شد

به گزارش رکنا ، فرهاد ابول نژادیان صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متأسفانه با وجود تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان، شاهد ورود سه شهر بهبهان، امیدیه و آغاجاری به وضعیت قرمز کرونا هستیم.

وی افزود: و این موضوع برای کل شهرهای استان زنگ هشدار جدی است تا مردم بیش از پیش رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند چرا که هم‌اکنون وضعیت کلی استان نیز در حالت «هشدار» است و ما نسبت به عواقب ناشی از پایین آمدن سطح مشارکت مردم در رعایت مسائل بهداشتی به شدت نگران هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه تصریح کرد: با توجه به فصل بازگشایی مدارس، مخالفت صریح خود را با بازگشایی مدارس به صورت حضوری از نیمه شهریور اعلام کردیم که این موضوع با تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا تصویب و قطعی شد.

ابول نژادیان در پایان تأکید کرد: از مردم استان خواهش می‌شود که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همچون روزهایی که منجر به خروج استان از پیک شد، مشارکت داشته باشند و در بیرون از خانه حتماً از ماسک استفاده کنند، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و در هیچ تجمعی شرکت نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 601524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟