تخصص گرایی محور فعالیت حوزه معاونت روابط کار است

تخصص گرایی / حاتم شاکرمی در نشست مشترک با معاون قضایی در امور نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری و مدیران حوزه معاونت روابط کار، با تقدیر از تلاش های قضات دیوان عدالت اداری و همکاری آن دیوان برای تسریع و رسیدگی به پرونده های حوزه کار، از سامانه جامع روابط کار به عنوان مسیر ارائه خدمات شفاف و آسان به جامعه کارگری و کارفرمایی یاد کرد.

به گزارش رکنا، وی ضمن اعلام آمادگی برای ایجاد دسترسی الکترونیک به سامانه جامع روابط کار برای شعب تخصصی دیوان عدالت اداری تصریح کرد: تخصص گرایی محور فعالیت های حوزه معاونت روابط کار است.

شاکرمی با اشاره به نقش تدوین و بازنگری آیین نامه های ایمنی در شورای عالی حفاظت فنی همسو با تبیین این رویکرد خاطرنشان کرد: اشراف تخصصی شعب کار و تامین اجتماعی به مسائل حوزه کار نقطه قوتی برای صدور آرای دقیق است.

در این جلسه "غلامرضا مولابیگی "، معاون قضایی در امور نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری با استقبال از برگزاری نشست های مشترک تخصصی بین دو حوزه معاونت بر توسعه همکاری ها در راستای بهبود خدمات به جامعه هدف تاکید کرد، در ادامه این جلسه نیز مدیران کل حوزه معاونت روابط کار و قضات شعب تخصصی بدوی و تجدید نظر دیوان نیز مسایل مشترک خود را بیان کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟