مهلت ثبت‌نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد امشب پایان می یابد

دکتری / به گزارش رکنا، داوطلبان به منظور ثبت نام برای شرکت در مصاحبه موظف هستند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org به ازای هر رشته، گرایش مجاز به منظور حضور در جلسه مصاحبه مبلغ ۹۲۰ هزار ریال پرداخت و ثبت‌نام کنند.

به اطلاع تمام داوطلبانی که موفق به رسیدن به مرحله مصاحبه کنکور دکتری تخصصی سال ۹۸ دانشگاه آزاد شده‌اند، می‌رساند در سال جاری تمام مصاحبه های دوره دکتری تخصصی به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود.

داوطلبان باید پس از ثبت‌نام از بخش گزارش وضعیت، رسید ثبت‌نام و پرداخت وجه مصاحبه را دریافت و آن را تا زمان شرکت در جلسه مصاحبه نگهداری کنند.

عدم ثبت‌نام در سامانه به منزله انصراف است. همچنین زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه متعاقباً اعلام می شود.

به گزارش ایرنا، از ۱۸۷ هزار و ۸۲۱ داوطلب شرکت کننده در آزمون، ۱۷۳ هزار و ۷۶۳ داوطلب مجاز شدند، بر این اساس ۹۲.۵۲ درصد شرکت کنندگان در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ مجاز و ۷.۴۸ درصد غیرمجاز اعلام شدند.

از تعداد ۱۷۳ هزار و ۷۶۳ داوطلب این آزمون، ۷۵ هزار و ۷۵۹ نفر زن و ۹۸ هزار و ۴ نفر مرد هستند، از بین داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، ۷۳ هزار و ۶۸۰ داوطلب مجاز به انتخاب کدرشته محل های دوره روزانه و سایر دوره ها هستند. ۱۰۰ هزار و ۸۳ دوطلب هم فقط مجاز به انتخاب کدرشته محل های غیر روزانه شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟