چالش در مبارزه با مواد مخدر اصلاح قوانین است

به گزارش رکنا، اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر، درباره آخرین جزئیات از اصلاحات قانون مبارزه با مواد مخدر، گفت: در اواخر مجلس گذشته مکاتباتی برای اصلاح قوانین مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت و ریاست مجلس قبلی، همان زمان دستور ویژه‌ای را ابلاغ کردند، اما متاسفانه به شرایط و موضوع کرونا برخوردیم که وقفه ایجاد شد.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر بیان کرد: در حال حاضر از دو طریق؛ مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی هستیم تا اصلاح قوانین مبارزه با مواد مخدر صورت گیرد چراکه اصلی‌ترین چالش امروز ما در مبارزه با مواد مخدر اصلاح قوانین است.

وی با بیان اینکه در مبارزه با مواد مخدر هیچ مانعی نداریم و تمامی دستگاه‌ها همکاری لازم را در این حوزه دارند، گفت: تنها چالش ما اصلاح قوانین است چرا که با قوانین فعلی فقط سرمایه را هدر می‌دهیم و اقدامات ما به نتیجه نمی‌رسد.

مومنی با تاکید بر اینکه اصلاح قوانین مبارزه با مواد مخدر یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، خاطرنشان کرد: هر سه قوه اصلاح قانون مبارزه با موادمخدر را تایید کردند، اما باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد. امیدواریم در سال ۹۹ بازنگری و اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر آغاز شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟