جوانان مدافعان سلامت حسینی شدند

جوانان/ به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا: حل مشکلات جوانان به یکی از پایه های ثابت شعارهای انتخاباتی تبدیل شده است اما دولت هایی که با این شعار آمدند نه تنها مشکلات جوانان را حل نکردند بلکه بر مشکلات آنها افزودند. با این وجود جوانان این مرز و بوم هرگز از مشارکت در صحنه های مختلف کوتاهی نکردند. ایمان محمدی نرگسی دبیر مجمع ملی جوانان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا عنوان کرد: جوانان در تمام عرصه ها از کمک رسانی به محرومین تا دفاع از ارزش های ملی کشور در خط مقدم بوده و هستند و حتی یک لحظه میدان خدمت و جهاد را رها نکرده اند.

محمدی نرگسی اظهار کرد: در هر جا که رهبری به حضور جوانان توصیه و اشارتی داشته اند، جوانان شتابان خود را برای عمل به فرامین آماده و مهیا ساخته اند و سنگر های خدمت به مردم را پر کرده اند. چه در سیل، زلزله و چه در سنگر مبارزه با بیماری کرونا، چه در کمک مومنانه؛ همت جوانانه و چه اکنون در سوگواری جهانی امام حسین (ع) و یاران با وفایش؛ جوانان مدافعان سلامت حسینی شده اند.

جوانان خط مقدم مبارزه با تروریسم

عضو هیات مدیره مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان گفت: درس‌های عاشورا همواره زنده، حیات‌بخش و حرکت‌آفرین است. هرچند واقعه کربلا در مکان و زمان خاصی رخ داده است، اما درس‌های آن به زمان و مکان خاصی محدود نمی‌شود و همواره الهام‌بخش و شورآفرین است.

محمدی نرگسی اظهار کرد: حرکت حماسی اباعبدالله (ع) و یاران با وفایش به ویژه حضرت علی اکبر (ع) الگوی بسیاری از جوانان است و مهمترین درس زندگی ایشان همراهی کامل به همراه امام زمانشان بود. طوری که تمام وجودشان را صرف خدمت به ایشان و مبارزه با تروریسم از نوع زمان خود گذاشتند و در نهایت طوری بدن خود را فدای امام زمانش کرد که برای کمتر کسی در روز عاشورا این توفیق حاصل شد. فقطعوه باالسیوف اربا اربا... این مهمترین درس از زندگی ایشان است و ما امروز شاهد تبلور این الگو و جوشش آن خون در جوانان مبارز با تروریسم در سراسر جهان هستیم و بسیاری از جوانان مدافع حرم همچون شهید حججی در این راه شهید شده اند.

جوانان انقلابی

ایمان محمدی نرگسی دبیر مجمع ملی جوانان در ادامه از نوع نگاه به جوانان نخبه و کارآمد به عنوان مشاور و عدم استفاده از این ظرفیت بی نظیر در کشور در سطوح مدیریتی انتقاد کرد و خواستار اصلاح وضع موجود و وضع قانون "به کارگیری جوانان در سطوح مدیریتی کشور" و "اجرای قانون منع به کارگیری بازنشتگان" شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 600146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟