تعیین سطح استرس به وسیله یک ساعت هوشمند

ساعت هوشمند / به گزارش رکنا و به نقل از روزنامه دیلی میل، این ساعت هوشمند که «سنس» (Sense) نامیده می شود شامل یک اپ اسکن EDA روی مچ است که فعالیت الکترودرمال کاربر را برای تعیین واکنش بدن به اضطراب انتخاب می کند.

نحوه کار ساعت هوشمند سنس به این صورت است که کاربر کف دست خود را بر روی صفحه نمایش آن قرار می دهد و برای چند ثانیه نفس می کشد؛ این کار به این فناوری اجازه می دهد تا ضربان قلب و دمای پوست وی را که همه آنها با حس‌گر EDA جمع آوری شده اند، ضبط کند.

این برنامه برای یادگیری چگونگی واکنش بدن کاربر در زمان های معین، یادداشت هایی از تعداد ضربان قلب و درجه حرارت بدن وی را در زمان های مختلف نگه می دارد؛ این کار به کاربر اجازه می دهد تا متوجه شود که چه چیزی موجب بروز استرس در وی شده است.

این ساعت هوشمند همچنین از سنسور درجه حرارت پوست برای کشف سایر وضعیت های مرتبط با بدن کاربر، مانند تب یا تخمک گذاری استفاده می کند.

ساعت هوشمند سنس با هدف پیشی گرفتن از «اپل واچ» که یکی از بهترین دستگاه ها برای کنترل اوضاع سلامتی به شمار می رود، ساخته شده است. این ساعت علاوه بر خصیصه های جدیدی که دارد، با صفحه لمسی OLED طراحی شده است دارای GPS داخلی است و همانند «اپل واچ»، تا ۵۰ متر نسبت به آب مقاوم است.

شرکت فیبیت ارسال این ساعت هوشمند را از روز ۲۵ سپتامبر (چهارم مهر) با قیمت ۳۲۹ دلار و ۹۵ سنت آغاز می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟