توضیح دو روش آموزش غیر حضوری / استخدام 25 هزار نفر در سال جاری

شبکه شاد / صبح امروز محسن حاجی میرزایی به مناسبت هفته دولت در گفتگوی تلفنی با رادیو جوان گفت: به خانواده‌ها اعلام می‌کنم همان‌طور که نگران سلامتی فرزندان خود هستیم نگران سلامتی فرزندان مردم هم هستیم خانواده‌ها هم و همان‌طور که نگران سلامتی فرزندانشان هستند باید نگران آموزش کودکانشان هم باشند.

به گزارش رکنا، وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه آموزش‌های حضوری سال گذشته به دلیل طی شدن دوسوم کلاس‌های درس و آشنایی معلمان و دانش آموزان باهم راحت‌تر، بود اظهار کرد: در شرایط زرد مهم‌ترین اصل ایجاد فاصله اجتماعی و عدم تشکیل اجتماع است. لذا دانش آموزان در این شرایط در گروه‌های مختلف به مدرسه می‌آیند و در مدارس ابتدایی رعایت پروتکل‌ها با نظارت بیشتری کنترل خواهد شد.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید بابیان اینکه آموزش‌های غیرحضوری از دو طریق ارائه می‌شود، گفت: آموزش‌ها به‌صورت تلویزیونی و از طریق شبکه شاد برگزار خواهد شد و آموزش‌ها را بررسی کرده‌ایم و به بخش‌های الزاماً حضوری یا قابل تدریس در فضای مجازی تقسیم‌بندی کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که اینترنت رایگان به کجا رسیده است، گفت: کارگروهی از طرف دولت مأمور شده و به نتایجی رسیده است و پیشنهادهایی آماده‌شده که تا قبل از آغاز سال تحصیلی اعلام خواهد شد.

وزیرآموزش‌وپرورش در مورد استخدام نهضتی‌هایی که در آزمون۲۰ تیر شرکت کرده‌اند، گفت: نتایج این آزمون اعلام‌ شده است و در سال جاری می‌توانیم ۲۵ هزار نفر از آن‌ها را استخدام کنیم و مابقی را طی سال‌های آینده استخدام خواهیم کرد.

حاجی میرزایی گفت: ابزارهای شبکه شاد از ۴ خدمت به ۱۱ خدمت رسیده است و این ابزارها به معلمان آموزش داده خواهد شد.

وزیر آموزش‌وپرورش در پایان گفت: ۱۵ شهریور روز آغاز سال تحصیلی است اما کیفیت حضور دانش آموزان با توجه به شرایط آن روزها گفته خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟