بیانیه سازمان حفاظت محیط زیست در هفته دولت

دولت / دوم تا هشتم شهریور ماه هر سال که به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده، از این رو ضروری و مغتنم است، تا مسیر پیش روی دولت‌های برآمده از انقلاب اسلامی را یادآوری و برای نسل کنونی روشن کند. دشمنان انقلاب با هدف انحراف آموزه‌های انقلاب اسلامی و به‌کارگیری عوامل سرسپرده، هر ترفندی را برای براندازی و ایجاد اخلال در روند رو به رشد انقلاب به‌کار گرفته و حیله گرانه به حذف بسیاری از خدمتگزاران انقلاب اسلامی مبادرت کرده‌اند.

به گزارش رکنا، هفته دولت که به حرمت دو یار صدیق و همسنگر، شهیدان رجایی و باهنر نام گذاری شده است، فرصت مناسبی برای مرور آرمان ها و اهداف والای جمهوری اسلامی است، نظامی که با تلاش‌های دلسوختگانش بر اوراق زرین تاریخ جهان به یادگار ثبت شد.

متأسفانه، هنوز هم آتش کینه استثمارگران جهانی، برای تسلیم و نابودی این مرز و بوم فروکش نکرده و همانند گذشته، کشور عزیز ما را با تحریم، تهدید و ادامه ترورها (نظیر شهادت سردار دل‌ها - شهید سرلشگر سلیمانی) نشانه می‌روند.

هفته دولت، فرصتی شایسته است که ضمن تأسی به این اسوه های مقاومت و شهادت، و با ایمان، خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودها، منویات و نصایح دشمن شکن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مقابل این تاریک اندیشان مقاومت کرده، با پشتوانه عظیم مردم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رفاه و سربلندی مردم شریف و صبور ایران، عزمی راسخ و تلاشی مضاعف اتخاذ شود، تا توسعه پایدار و آبادانی کشور، با برنامه ریزی اصولی، تدوین راهبرد صحیح اقتصادی و لحاظ کردن ملاحظات زیست محیطی، همراه با جهشی چشمگیر محقق شود.

لذا، از آنجاکه طبق اصل پنجاهم قانون اساسی، حفظ محیط زیست یک وظیفه عمومی و برای همه مردم حیاتی است، ضمن استمداد از تمامی اقشار محترم جامعه و جلب همکاری، حمایت و توجه ویژه مسئولان و دولتمردان پرتلاش، امیدواریم که ایران عزیز و زیبا را برای نسل های آینده، سرزمینی قابل سکونت و آرامش بخش نگاه داریم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟