رقابت ۹ داوطلب کرونایی در کنکور زبان‌های خارجی / 65 کرونایی امسال کنکور دادند

کنکور / فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، درباره برگزاری آزمون زبان داوطلبان مبتلا به کرونا در بیمارستان اظهار کرد: امروز در گروه زبان‌های خارجی، ۹ نفر کرونایی داریم که ۲ نفر از آنها در تهران و در بیمارستان طالقانی امتحان خواهند داد.

به گزارش رکنا، او ادامه داد: در کنکور هنر که روز چهارشنبه، ۲۹ مرداد برگزار شد، ۷ داوطلب کرونایی در کل کشور وجود داشتند که از این تعداد ۳ نفر در بیمارستان طالقانی تهران آزمون دادند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: در کنکور علوم انسانی که روز پنج شنبه، ۳۰ مرداد برگزار شد تعداد ۱۱ نفر کرونایی داشتیم که هیچ کدام از آنها در تهران حضور نداشتند. همچنین در گروه علوم ریاضی و فنی که روز پنج شنبه، ۳۰ مرداد برگزار شد، تعداد ۴ نفر مبتلا به کرونا بودند که یک نفر در شهر تهران و در بیمارستان طالقانی کنکور داد.

بیشترین تعداد کرونایی ها در گروه تجربی

زرین آمیزی تصریح کرد: در گروه تجربی که روز گذشته ۳۱ مرداد برگزار شد، ۴۳ داوطلب کرونایی داشتیم که ۳ نفر از آنها در تهران آزمون دادند.

65 داوطلب کرونایی در مجموع آزمون های امسال

او افزود: جمع کل داوطلبان کرونایی کنکور سراسری ۶۰ نفر بود که یک نفر از آنها در بیمارستان بستری و ۵۹ نفر دیگر قرنطینه خانگی بودند. به این دلیل که برخی از این داوطلبان در چند گروه آزمایشی شرکت کرده بودند، جمع کل داوطلبانی که در ۵ گروه آزمایشی در کنکور شرکت کردند، به ۶۵ نفر رسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟