یادمان تلاشگران سلامت در مقابله با کرونا در شهر / مهلت ارسال آثار تا 30 آبان

کرونا / به گزارش رکنا، سازمان زیباسازی شهر تهران در اطلاعیه نوشت:

بیش از 80 میلیون ایرانی طی شش ماه گذشته قدردان حافظان و حامیان جانشان در نظام سلامت کشور بوده اند. پزشکان و پرستاران و پرسنل پزشکی در روزهای بحرانی بروز بیماری کرونا با ایثار آگاهانه و دلسوزانه برای سلامت هموطنانشان جان برکف ایستادگی کرده اند تا در تاریخ به یادگار بماند این همدلی جانانه.

این سازمان با احترام به خدمات ارزنده تلاشگران عرصه سلامت در نظر دارد با بهره از هنر شهری این ایثار ملی را در حافظه تاریخی تهرانی ها ماندگار سازد.

بر همین اساس هم از هنرمندان و مجسمه‌سازان دعوت می‌شود تا با شرکت در این فراخوان با اندیشه هنری و خلق هنرمندانه طرح یادمان پاسداشت تلاشگران جامعه سلامت را متناسب با فضای شهر تهران به این سازمان ارائه کنند.

موضوع این فراخوان قدردانی از تلاشگران جامعه سلامت در مقابله با بیماری ویروس کرونا بوده و هنرمندان تا تاریخ 30 آبان 1399 مهلت دارند در این فراخوان ثبت نام کنند.

طراحی اثر متناسب با محل پیشنهادی و طراحی محیطی محل نصب و پایه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و داوری و انتخاب آثار براساس بررسی نگاه هنرمندانه، خلاق و طراحی حرفه ای هنرمند، توسط شورای تخصصی آثار حجمی سازمان زیباسازی انجام می شود. انتخاب مواد و مصالح و روش‌های اجرا با رعایت مسائل زیست محیطی و نکات HSE مورد توجه و تأکید است و نتایج پس از زمان داوری در سایت سازمان اعلام می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟