نزدیک به نیمی از کودکان مبتلا به کرونا هیچ علائمی ندارند

کودکان / به گزارش رکنا و به نقل از تلویزیون سی ان ان، با بازگشایی مدارس در بسیاری از ایالت‌های آمریکا بدون آماده سازی‌های لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا در مدارس، نگرانی دانش آموزان، والدین، معلمان و کارکنان مدارس درباره خطر‌های شیوع این ویروس مرگبار به ویژه پس از انتشار گزارش جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا مبنی بر افزایش شیوع کرونا در میان کودکان با سرعت روزافزون، به شدت افزایش یافته است.

داماد ترامپ برای فرستادن فرزندانش به مدرسه نگرانی ندارد

بر اساس گزارش سی دی سی (مرکز کنترل و پیشگیری‌ها از بیماری ها) تعداد موارد ابتلا به کرونا در میان کودکان از مارس تا ژوئیه به شکل پیوسته افزایش داشته است. شواهد نشان می‌دهد بیش از ۴۵ درصد از کودکان مبتلا به کرونا هیچ علائمی ندارند. یکی از والدینی که برای فرستادن فرزندانش به مدرسه اصلا نگرانی ندارد جرد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است.

وی در گفتگو با سی بی اس گفت " احتمال مرگ کودکان بر اثر ابتلا به آنفلوآنزا ۶ برابرکرونا است. بر اساس داده‌هایی که بررسی کرده ام این احتمال وجود ندارد که این ویروس در افراد مختلف به شیوه‌های مختلف خود را نشان دهد. در حال حاضر اطلاعات ما درباره این ویروس بیشتر از گذشته است. من برای فرستادن فرزندانم به مدرسه نگرانی ندارم و آن‌ها را به مدرسه می‌فرستم. “

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟