ارائه لیست دریافت کنندگان تسهیلات بالای ٥٠ میلیون ریال مشاغل خانگی

شفافیت / سید جواد رضوی ، در نشست رونمایی از سامانه های شفافیت با بیان این که شفافیت باید در همه سطوح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی لحاظ شود ، اظهارکرد: کمیته شفافیت به طور مستقل موضوع شفافیت را در همه بخش های وزارتخانه و سازمان های تابعه دنبال می کند .

به گزارش رکنا، وی خاطرنشان کرد: عملیاتی کردن این تفکرات با برنامه ریزی با رویکرد چابک انجام شده است؛ به این ترتیب تعیین اهداف کمی و نتایج و دستاوردهای دقیق برای هرکدام و رضایت ذی نفعان به عنوان شاخص های موفقبت هر اقدام صورت گرفته است.

رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: به منظور دسترسی آسان به همه سامانه های شفافیت وزارتخانه و سازمان های تابعه درگاه واحدی به نشانی shafaf.mcls.gov.ir تعبیه شده و قابل استفاده است.

رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه شفافیت اظهار کرد: ارائه لیست دریافت کنندگان تسهیلات بالای ٥٠ میلیون ریال مشاغل خانگی، ارائه لیست هیات مدیره زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، دریافت کنندگان تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا ، مشخصات بازرسان سلامت اداری ، مشخصات قراردادهای سال ٩٧ از جمله از این اقدامات است .

وی به هشتمین برنامه از برنامه های اصلاح نظام اداری دور دوم در موضوع ارتقاء پاسخگویی و شفافیت هم اشاره و تاکید کرد: همه این اقدامات آغاز راه بی بازگشت شفافیت است و انشالله بهبود مستمر ادامه خواهد یافت .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟