تجمع رانندگان اتوبوس ارتباطی به موضوع کارت‌خوان‌ها نداشت

رانندگان اتوبوس / محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، درباره تجمع رانندگان اتوبوس مقابل شرکت واحد اظهار داشت: کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به تجمع روز گذشته رانندگان اتوبوس بخش خصوصی است.

به گزارش رکنا، وی افزود: این که گفته می‌شود تجمع رانندگان به دلیل واریز نشدن مبالغ کارت خوان آنها بوده است، صحت ندارد و اعتراض آنها ارتباطی به موضوع کارت‌خوان نداشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: رانندگان از شرکت خصوصی مورد نظرشان گلایه‌هایی داشتند که قرار شد به این مسأله رسیدگی شود.

اعلام اسامی رانندگان مشمول تسهیلات به وزارت بهداشت

ترفع درباره ارائه وام به رانندگان اتوبوس گفت:‌ پرداخت تسهیلات ناشی از کرونا به رانندگان در حیطه اختیارات ما نیست ولی احصای اسامی رانندگانی که مشمول دریافت وام هستند انجام گرفته و اسامی به وزارت رفاه اعلام شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که در دو هفته گذشته‌ای که طرح ترافیک لغو شده است آمار مسافران اتوبوس چقدر کاهش یافته است، گفت: آمار مسافران با لغو طرح ترافیک کاهش محسوسی نداشت ولی با اعلام وضعیت قرمز در تهران به لحاظ کرونا کلا آمار مسافران کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران عنوان کرد: تعداد باقیمانده مسافران که در شرایط قرمز پایتخت به لحاظ کرونا از اتوبوس استفاده می‌کنند کسانی هستند که چاره‌ای جز استفاده از اتوبوس ندارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟