آمادگی برای مشارکت بخش خصوصی در احداث بازارهای جدید میوه و تره بار

شهرداری تهران / سید سعید راد با بیان اینکه حکمرانی خوب شهری از تعامل سازنده سه ضلع نهادهای عمومی، بخش خصوصی و جامعه مدنی به دست می‌آید، افزود: اولویت اصلی و نتیجه غایی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در توسعه کیفی و کمی خدماتی که ارائه می‌دهیم، رضایتمندی شهروندان است.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به یک میلیون نوبت خرید روزانه در میادین میوه و تره بار و اختلاف قیمت 30 تا 40 درصدی محصولات در این مراکز نسبت به سطح شهر، اظهار کرد: ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار ضمن تامین مایحتاج روزانه شهروندان، برای مشارکت‌کنندگان بخش خصوصی نیز می‌تواند سود مناسبی به همراه داشته باشد.

راد با بیان اینکه اصلاح زنجیره تامین میوه و تره بار یک ضرورت است، تصریح کرد: با اصلاح فرآیند توزیع و کاهش فاصله تولید تا مصرف، می‌توانیم ضمن کاهش ضایعات و هدررفت محصولات، نقش موثرتری در کاهش قیمت میوه و تره بار ایفاء کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر لزوم اصلاح الگوی مصرف شهروندان، خاطرنشان کرد: تغذیه سالم را می‌بایست به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم تا مصرف درست و بهینه مواد سالم غذایی، ضمن تامین سلامت شهروندان، سهم بیشتری در کاهش هزینه‌ خانوارهای شهری داشته باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟