تولید آسفالت در کارخانه های شهرداری/ افزایش ۲۵ درصدی و صرفه جویی 2 هزار میلیارد ریالی آسفالت

آسفالت / محمد علیخانی رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران غروب سه شنبه-۲۱ مرداد- در آیین افتتاح پروژه های عمرانی منطقه ۹ و کلنگ زنی بوستان جی گفت: بیش از یکهزا ر و ۸۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی در سال ۱۳۹۹ به غیر از مترو مصوب شده است که از جمله آن می توان به پروژه‌هایی مانند بزرگراه شهید رستگار و زیرگذر گلوبندک اشاره کرد.

به گزارش رکنا، علیخانی افزود: ۵۰۰ کیلومتر بهسازی پیاده روها برای امسال در دستور کار قرار گرفته است. همچنین یک میلیون تن آسفالت در شهر تهران مصرف شد که این میزان سال گذشته ۷۵۰ هزار تن بود.

تولید آسفالت در کارخانه های شهرداری

علیخانی ادامه داد: با تولید آسفالت در کارخانه های شهرداری تهران ۲۰۰ میلیارد تومان درهزینه‌های خرید آسفالت صرفه جویی شد.

او اضافه کرد: بعضی از پروژه های زیرساختی نیز برای نجات تهران از خطر سیل انجام شد که در آن ۲۹۰ میلیارد تومان برای هدایت آبهای سطحی و ساماندهی مسیل ها در نظر گرفته شد.

در مراسم افتتاح پروژه‌های منطقه ۹، پیروز حناچی، شهردار تهران، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، مجید فراهانی، افشین حبیب زاده و شهربانو امانی از اعضای شورای شهر تهران، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، سید مصطفی موسوی لاری شهردار منطقه ۹ و سردار حسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران حضور داشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟