ارزیابی هنرهای نمایشی دانش آموزان آنلاین انجام می شود

جشنواره / برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور با همه‌گیری و گستردگی بیماری کرونا همراه شده است؛ لذا این جشنواره طبق روال معمول از سطح منطقه استان آغازشده و درنهایت در سطح کشور خاتمه می‌یابد.

به گزارش رکنا، امسال مرحله نهایی مسابقات فرهنگی، هنری دانش آموزان برگزیده پس از برگزاری در سطح منطقه به علت شیوع بیماری کرونا دوره‌های استانی و کشوری آن متوقف ‌شده و از آن به بعد به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه‌ دانش‌آموزی شاد برگزار می‌شود و حضور دانش آموزان را در جشنواره نداریم.

ذات هنرهای نمایشی به‌صورت حضوری است ولی با شرایط کنونی امکان برگزاری این جشنواره به‌صورت حضوری وجود ندارد. بنابراین به‌صورت اجرای آنلاین در بخش‌های انفرادی و اجراهای دانش‌آموزی از طریق فیلم‌های ارسالی دانش آموزان در بخش گروهی است که توسط داوران ارزیابی می‌شود.

باید به دانش آموزان اطمینان دهیم که تلاش آنان درزمینه فرهنگی و هنری از طرف آموزش‌وپرورش جدی گرفته می‌شود؛ لذا جشنواره فرهنگی هنری امسال را به‌صورت آنلاین برگزار شد و مشاهده آنچه در این جشنواره اتفاق می‌افتد برای همه دانش آموزان از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد میسر است.

درمجموع از استان‌ها 173 اثر در بخش فیلم کوتاه و 138 اثر در چهار گرایش نمایشی صحنه‌ای، عروسکی، نمایشنامه خوانی و نقالی دریافت شد. همچنین امسال برای اولین بار آثار دانش‌آموزی از کانون‌های پرورشی نیز دریافت شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟