آمار مسافران مترو با لغو طرح ترافیک تغییر چشمگیری نداشت

مترو / فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، درباره آمار مسافران مترو در هفته گذشته همزمان با تعلیق طرح ترافیک، توضیح داد: درحال حاضر مجموع آمار مسافران مترو حدود ۸۰۰ هزار نفر است و روز یکشنبه ۱۹ مرداد ماه نیز ۷۹۴ هزار مسافر بود.

به گزارش رکنا، او با بیان اینکه مجموع مسافران مترو در هفته گذشته نسبت به هفته پیش از لغو طرح ترافیک تغییری نکرده است، تأکید کرد: آمار مسافران مترو با لغو طرح ترافیک تغییر چشمگیری نداشته و می‌توان اینگونه اظهار کرد که این آمار با آمار پیش از لغو طرح ترافیک برابر است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسافران مترو تهران را عموماً ثابت دانست و گفت: همچنان از تمامی مسافران مترو درخواست می‌شود که به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده کنند.

طرح ترافیک از ۱۱ مرداد ماه به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور کاهش مسافران حمل و نقل عمومی و جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا، به مدت یک هفته تعلیق شد. بعد از پایان مهلت یک هفته‌ای، ستاد ملی مقابله با کرونا یک هفته دیگر تعلیق طرح ترافیک در پایتخت را تمدید کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟