ثبت نام دانشجویان استعداد درخشان در کنکور ارشد پزشکی آغاز شد

استعداد درخشان / آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای ۲۳ و ۲۴ مردادماه ۹۹ برگزار می شود.

به گزارش رکنا، تمامی متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون واجد شرایط که در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، باید از ۱۲ تا ۱۴ مرداد از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام این سهمیه با انتخاب گزینه الف اقدام کنند.

افراد متقاضی سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون واجد شرایط که موفق به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نشده اند، ابتدا باید ثبت نام اولیه را از ۱۲ تا ۱۴ مرداد انجام دهند و برای این کار گزینه ب را انتخاب و ثبت نام را نهایی کرده و کد رهگیری دریافت کنند. سپس در همان زمان از طریق گزینه الف با وارد کردن کد رهگیری نسبت به ثبت نام استعداد درخشان اقدام کنند.

ثبت نام مرحله ب فقط یکبار انجام پذیر است

متقاضیانی که موفق به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نشده اند باید توجه کنند که ثبت نام اولیه (مرحله ب) فقط یک بار انجام پذیر بوده و قابل ویرایش نیست، ولی مرحله الف قابل ویرایش خواهد بود.

همه افراد متقاضی استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون از ۱۹ تا ۲۲ مردادماه ۹۹ برای ثبت نام در دانشگاه و معرفی به مرکز سنجش آموزش پزشکی، به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند.

انتخاب رشته محل هم زمان با سایر داوطلبان عادی در تاریخ‌های اعلام شده در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی خواهد بود. (هر گونه تغییر در زمان های یاد شده از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی می شود.)

تغییر سهمیه استعداد درخشان پس از معرفی دانشگاه و ثبت در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی امکان پذیر نیست.

در صورت هرگونه تغییر در مراحل، زمان یا روند موجود، مراتب از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟