سیاست های قدیمی پاسخگو نیاز امروز مردم نیست / جناح های سیاسی برنامه جدیدی برای جامعه ندارند

مجلس / نماینده سابق مجلس عقیده دارد: مردم از بازی‌های سیاسی خسته شده‌اند و به دنبال بهبود زندگی و آرامش بیشتر هستند و روزگار سختی را می‌گذرانند، درحالیکه بسیاری از گزینه‌هایی که امروز مطرح هستند فقط به فکر پیروزی خود یا جناح خود در انتخابات هستند و برنامه و فکر جدیدی به میان نخواهند آورد.

به گزارش رکنا، رییس فراکسیون پاسخگوی مجلس دهم اظهار کرد: متأسفانه رؤسای دولت‌های پیشین طوری عمل کرده‌اند که امروز هر کسی خود را در قامت ریاست‌جمهوری می‌بیند بی آنکه برنامه و روش خاصی برای اداره کشور و دولت داشته باشد و فقط تلاش کرده‌اند با شعارهای تند و رنگارنگ برای خود جایگاهی دست و پا کنند که این سیاست در مجلس یازدهم هم راه به جایی نبرد و پس از لغو سوال از رییس‌جمهور، نمایندگان عقب‌نشینی فاحشی از شعارها و برنامه‌های نداشته خود کرده‌اند.

قهر با صندوق رای، بزرگترین مشکل موجود

وی بزرگ‌ترین مشکل موجود را بی‌اعتمادی مردم و قهر با صندوق‌های رأی می‌داند و می‌گوید: نمی‌توان با وعده و وعیدهای پوچ و شعار و جوسازی نظر مردم را جلب کرد، بلکه باید برنامه روشن و کاربردی برای اداره کشور ارائه کرد تا از این تنگناهای کمرشکن به سلامت عبور کرد. جناح‌های سیاسی نشان داده‌اند که برنامه و روش جدیدی ندارند و باید از همین الان به فکر چاره باشند تا بتوانند اعتماد از دست رفته را بازیابی کنند.

بختیار در پایان اضافه کرد: باید کشور را برای آینده آماده کنیم نه اینکه در گذشته بمانیم! اقتصاد، سیاست داخلی و خارجی، صنعت، آموزش، گردشگری و ... در گذشته گیر کرده‌اند و باید با طرحی نو کشور را به سوی آینده‌ای درخشان سوق دهیم که این نیازمند بهره‌گیری از دانش و تجربه همه دلسوزان و دوست‌داران نظام و کشور است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟