با شیوه انتقال آب بهشت آباد مخالفیم

انتقال آب / رحمت اله حکمی شلمزاری، نماینده شهرستان کیار در شورای اسلامی استان در جلسه داخلی این شورا با اشاره به اینکه به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات، جهت تأسیس، توسعه و تجهیز‌ فضاهای آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیتهای اجرایی آموزش و پرورش، شوراهای آموزش و پرورش در استانها و شهرستانها تشکیل میگردند گفت مشارکت بیشتر خانواده ها و دیگر ادارات و نهادها با آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش ضروری می باشد لذا آموزش و پرورش به تنهایی قادر نیست رسالت سنگین تعلیم و تربیت را بر دوش بکشد برهمین اساس آموزش و پرورش باید جلسات آن شورا را به گونه ای برگزار نماید که از نظر اعضا نیز استفاده گردد و فقط حول چارچوب و قوانین آموزش و پرورش و گزارش عملکرد مدیران نباشد.

به گزارش رکنا، حکمی شلمزاری با اشاره به اینکه در بحث کار فرهنگی و تخصیص بوجه ی فرهنگی 40 اداره و سازمان تعریف شده اما در اجرا موفق نیست افزود: هر سال در لایحه بودجه‌های سنواتی، ردیف‌هایی به اقدامات فرهنگی در نهادها و ارگان‌های مختلف تعلق می‌گیرد. در کنار این ردیف‌ها، بودجه‌هایی نیز به مؤسسات، شوراها، ستادها، بنیادها و سازمان‌های غیردولتی اختصاص می یابد که فعالیت‌های آنها نیز در حوزه فرهنگی تعریف می‌شود. علاوه بر اینها، سال‌هاست که جدولی جداگانه (قبلا با عنوان جدول ١٢ و در چندسال اخیر با عنوان جدول ١٧) به پیوست لایحه بودجه منتشر می‌شود که در آن بودجه‌هایی به مؤسسات و مراکز فرهنگی خاصی که توانسته‌اند از هر طریق ممکن نامشان را در این جدول بگنجانند، تعلق می‌گیرد اما متاسفانه در عمل این بودجه های فرهنگی به درستی هزینه نمی گردد.

نماینده شهرستان کیار در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه انتقال آب بهشت آباد خاطر نشان کرد: طبق مصوبات دهمین و سیزدهمین جلسه شورای آب در سال ۹۲ مقرر شد انتقال آب از بهشت‌ آباد به روش قبلی (حفر تونل) لغو شده و آب از طریق لوله و پمپاژ انتقال پیدا کند لذا جای سوال است اگر انتقال آب بهشت آباد با لوله باید باشد ، چرا تونل حفر می کنند ؟ و ما با انتقال آب مخالف نیستیم بلکه با روش انتقال آب مخالفیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟