عذرخواهی شرکت آبفای استان کرمانشاه / گرمای هوا باعث قطعی آب کرمانشاه شد

به گزارش رکنا: با وجود لزوم رعایت بهداشت فردی در جهت مقابله با کووید-19 و افزایش دمای هوا استان کرمانشاه طی روزهای اخیر با قطعی آب روبرو بودند. روابط عمومی آبفای استان کرمانشاه طی یک اطلاعیه در این مورد از ساکنان این استان عذرخواهی کرده و علت قطعی آب را توضیح داد. در این اطلاعیه آمده است:  به استحضار مشترکین محترم شرکت آبفا استان کرمانشاه می رساند بدلیل افزایش دما هوا طی چند روز اخیر و همچنین لزوم رعایت موارد بهداشت فردی برای مقابله با بیماری کرونا ویروس، مصرف آب در استان کرمانشاه و بخصوص در شهر کرمانشاه به شدت افزایش یافته که همین امر باعث افت فشار و یا قطع آب در برخی از محل ها شده است.

روابط عمومی آبفا استان کرمانشاه ضمن عذرخواهی و پوزش از هم استانی های گرامی در خصوص مشکلات بوجود آمده از مشترکین محترم خواهشمند است با مدیریت بهینه مصرف و رعایت الگوی مصرف آب، پرسنل شرکت آبفا استان کرمانشاه را در خدمت رسانی یاری نمایند.

 لازم به ذکر است که پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بی وقفه در کنار مردم عزیز و شریف استان کرمانشاه بوده و تلاش خود را برای پایداری آب شرب سالم و بهداشتی و خدمت رسانی هر چه بهتر بکار خواهد گرفت و از سعه صدر و همراهی شما بزرگواران کمال تشکر و سپاس را دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 589557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟