روزانه یک میلیون ماسک توزیع خواهد شد

ماسک / رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: تصمیم گرفته شد از طریق شرکت‌های پخش با کمک گروه‌ها و شبکه‌های مردمی روزانه یک میلیون ماسک در سراسرکشور از جمله استان‌های قرمز توزیع شود.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، اظهار کرد: ظرف یک ماه گذشته ۲۵ درصد تولیدات ماسک در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیشتر شده است.

رسیدن به ظرفیت تولید 4 میلیون ماسک در روز

به گزارش رکنا، او با بیان اینکه ظرفیت بزرگترین کارخانه تولید ماسک غرب آسیا روزانه نزدیک به ۴ میلیون ماسک است، گفت: اما برای اینکه این تولیدات در آن کارخانه روزانه به ۴ میلیون ماسک برسد به ۶ ماه زمان لازم است همچنین درحال حاضر تولیدات روزانه آن نزدیک به ۳ میلیون است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: از طریق دستگاه‌ها و کارگاه‌های وابسته به بنیاد برکت تولید ماسک در حال انجام است و در مجموع آن‌ها روزانه یک میلیون ماسک تولید می‌کنند.

مخبر بیان کرد: بنا بر دستور وزارت بهداشت مبنی بر اینکه همه افراد جامعه باید از ماسک استفاده کنند قطعا زمانی که این دستور صادر می‌شود تولیدات متناسب با نیاز نیست.

او گفت: هر چه زمان بگذرد این نیاز در کشور مرتفع خواهد شد.

او با بیان اینکه تصمیم گرفته شد از طریق شرکت‌های پخش با کمک گروه‌ها و شبکه‌های مردمی روزانه یک میلیون ماسک در سراسرکشور از جمله استان‌های قرمز توزیع شود، افزود: این مقدار توزیع علاوه بر آن چیزی است که تحویل وزارت بهداشت داده می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟