شهردار تهران از ۴۰ دستگاه جمع‌آوری زباله‌های بیمارستانی رونمایی کرد

پسماندهای بیمارستانی / پیروز حناچی در آیین رونمایی از ناوگان جدید حمل پسماندهای بیمارستانی سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: یکی از بخش‌های مهم پسماند شهر تهران پسماندهای عفونی و بیمارستانی هستند که در شرایط شیوع کرونا شاهد بودیم بیش از ۱۰۰ تن از این پسماند در تهران جمع‌آوری می‌شود و امروز در این مراسم بخشی از تجهیزات این حوزه نوسازی شده است. این کار با هدف افزایش بهداشت و امحای صحیح پسماندهای بیمارستانی انجام شده است.

به گزارش رکنا، وی در خصوص بی‌خطرسازی پسماندهای بیمارستانی و نقش نظارت شهرداری تهران در این حوزه گفت: بی خطر کردن پسماندهای بیمارستانی در داخل بیمارستان‌ها برعهده وزارت بهداشت است و جمع‌آوری صحیح و بهداشتی این پسماندها توسط شهرداری تهران دنبال می‌شود. آن زمان که ما از این بیمارستان‌ها این گونه زباله‌ها را دریافت می‌کنیم، فرض بر بی خطر شدن این زباله‌ها است به‌شکلی که این زباله‌ها باید در داخل بیمارستان‌ها رفع خطر شوند و مسئولیت این کار با وزارت بهداشت است.

سرنوشت پادگان 06

به گزارش ایسنا، در انتهای این مراسم پیروز حناچی - شهردار تهران - در پاسخ به سوالی در خصوص سرنوشت پادگان ۰۶ و تعاملات با ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مصوبات قانونی گرفته شده و موضوع در جریان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟