عملیات تملک تعارض املاک و بازگشایی کوی زینبیه تکمیل شد

تهران / به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، در این مراسم کلید آپارتمانهای نوساز به عنوان معوض به ۳ نفر از مالکان املاک معارض واقع در این طرح، اعطا و تخریب این بناهای فرسوده آغاز شد.

لازم به توضیح است کوی زینبیه با نام سابق کوچه تنگه در محله ولیعصر جنوبی به طول 817 متر و عرض حداقل 2.5 متر حد فاصل دو خیابان شهید برادران بهرامی و پژاند واقع شده است که در طرح تفصیلی مصوب شهر تهران این کوچه به عنوان یک خیابان 16 متری در نظر گرفته شده و برای بازگشایی آن می-بایست 27پلاک تملک شود.

مدیریت شهری به منظور بازگشایی کوی زینبیه به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود، طرح کلید به کلید را اجرا کرده و سازمان نوسازی شهر تهران نیز با واگذاری واحدهای نوساز مجتمع های مسکونی بهاران به عنوان مسکن معوض، مجری طرح مذکور می¬باشد.

بر اساس این گزارش از مجموع پلاک های نیازمند تملک تاکنون 4 پلاک تخریب و 7 واحد آپارتمان تحویل مالکان کوی زینبیه شده است. مذاکره با مالکین 23 پلاک¬ باقیمانده در این طرح نیز توسط دفتر توسعه محله ای شهید رجایی، صادقیه و ولیعصر جنوبی و شهرداری ناحیه 2 منطقه 18در حال انجام است.

در همین راستا و در اواخر سال گذشته نیز با رفع معارض یک ملک، ورودی این خیابان جهت تردد خودروها بازگشایی شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟